پرش به محتوا
خانه » چرا کیازمین را انتخاب می کنند

چرا کیازمین را انتخاب می کنند

کیا زیمن kiazamin

تنوع تولید

کیازمین kiazamin طیف گسترده ای از تجهیزات ژئوفیزک ( ژئوالکتریک RS شارژپذیری IPRS لرزه نگار دانهول و سطحی و آزمایش PIT و مغناطیس سنج ) را تولید می کند. هر یک از این تجهیزات شامل مدلها و نسخه های گوناگون هستند. همچنین نرم افزارهای اختصاصی برای برخی از تجهیزات توسط گروه تحقیق و توسعه ما نگارش و توسعه داده می شوند.

دقت

با وجود گسترده گی تجهیزات، به دلیل استفاده از روشهای مدرن و قطعات با تکنولوژی سطح بالا، کلیه تجهیزات از دقت بسیار بالایی برخوردار هستند. با توجه به نیاز دقت بالا در اندازه گیری های ژئوفیزیک، کیازمین به طور گسترده و مرتب، تکنولوژی های روز دنیا را به خدمت می گیرید. همین موضوع همواره دقت بالای تجهیزات ما را تضمین می کند.

دانهول downhole لرزه نگار سیسموگراف

گارانتی و خدمات پس از فروش

تجهیزات کیازمین از زمان تحویل به مدت یک سال گارانتی است. پوشش گارانتی شرکت بسیار فراگیر است. به جز مواردی که مستقیما سهل انگاری یا تخریب عمدی است، همه ی موارد دیگر شامل گارانتی در خدمات و تعویض قطعات معیوب است. خدمات پس از فروش شرکت به صورت پیوسته و بدون تعطیلی در تمامی ایام سال انجام می شود. خدمات مشاوره به صورت تماس تلفنی یا ویدئویی توسط پیام رسان از ساعت 8 تا ساعت 24 در تمام ایام سال به صورت کاملا رایگان برای مشتریان ارزشمند ما انجام می شود.

پشتیبانی فنی و مشاوره ای شرکت دامنه گسترده و وسیعی را شامل می شود. برگه کالیبراسیون با اعتبار یک ساله در کارتابل مشتریان در سایت قرار میگیرد. همچنین کلیه بروز رسانی ها با تماس تلفنی، پیام یا ایمیل به مشتریان اطلاع رسانی می گردد.

کالیبراسیون ژئوفیزیک کیازمین kiazamin

آموزش رایگان

کلیه مشتریان ما پس از خرید دوره آموزش کار با تجهیز و همچنین دوره تخصصی برداشت داده و تفسیر داده های ژئوفیزیک روش مربوطه را در محل شرکت به صورت حضوری یا در محلی دیگر به صورت آنلاین و کاملا رایگان سپری می کنند. این دوره توسط اساتید مجرب و خبره انجام می شود.

برگ آموزش رایگان ژئوفیزیک تفسیر کیازمین kiazamin